sagaochgabriella

Direktlänk till inlägg 21 februari 2014

Ny header *o*

Av Saga Gabriella Saga Gabriella - 21 februari 2014 19:00

Hejsan frejsan, nemen, hej på er läsare :3 xD Som ni kanske ser har vi gjort en ny header, vad tycks? :) Hjärtat blev lite fail men, vi kommer byta header ofta   Men, just nu är jag med Gabriella, vi ska sova över <3 *o* Ska ni göra något speciellt idag eller på helgen? (x #kommentera ! Men, jaa, det kommer inge bild på detta inlägget, men, nästa gång maybe   Men, tack för att ni läser våran blogg, betyder mycket! Men, nu måste vi gå, it's movie time! ^^ Ses sötisar ;* Kram Saga & Gabriella <3 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Saga Gabriella Saga Gabriella - 2 november 2014 12:17

Hej på er läsare! Förlåt för att vi inte har bloggat på ett lååångt tag! ;( Men, vi har nu börjat igen! Vi ska visa vad vi köpt när vi var i stan igår! Vi tog bilderna igår också! Men, jag sov över hos Gabriella så, Jaa! Bild ett är Gabriellas grejer...

Av Saga Gabriella Saga Gabriella - 22 februari 2014 12:44

Hej på er läsare! x) Jag och Saga hade tänkt att ge er musik tips varje lördag! ^^ Vi lägger upp musik som vi gillar o vem vet, kanske ni börjar gilla låten också? ;) Men, ja, det tänker vi göra, hoppas ni kommer tycka det kommer bli kul o eftersom d...

Av Saga Gabriella Saga Gabriella - 19 februari 2014 18:06

Hejj på er läsare ;* Just nu är jag med Saga     Och vi hade tänkt att blogga lite, i slutet av detta inlägget kommer bilder på det jag köpte för 2 veckor sen <3 (Kolla andra inlägget om ni inte vet vad jag pratar om) Jag köpte inte heller så myck...

Av Saga Gabriella Saga Gabriella - 18 februari 2014 18:55

Hej på er! Denna bloggen kommer jag (Saga) och min bästis Gabriella blogga på! <3 Vi är 12 år ^^ Hoppas ni kommer gilla bloggen     Men, för 2 veckor sen så var jag och Gabriella och shoppa och jag köpte lite grejer, kommer inte ihåg priset och va...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards